x

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

500 57 57 57   info@siglo.pl

Składaj zamówienia online bez zakładania konta!

poniedziałek – piątek 9:00 – 17:00

Pomoc

1. W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w sklepie internetowym Siglo?

Dostępne są cztery płatności w naszym sklepie:

Przelew przedpłata – klient przelewa na nasze konto kwotę za zamówienie.
Płatność przy odbiorze – klient płaci kurierowi przy odbiorze paczki.
Raty Santander – klient podpisuję umowę z firmą Santander Consumer Bank i według ustalonych z konsultantem rat płaci miesięcznie.
Płatności elektroniczne Dotpay – klient przelewa pieniądze na nasze konto, płatność jest widoczna w momencie potwierdzenia zapłaty.

2. Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Informacje o numerze konta wysyłane są przez nas w mailu. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto i zamówienie zostanie skompletowane.

3. Chciałbym uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar, czy jest to możliwe?

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. W trakcie składania zamówienia i podawania danych odbiorcy należy zaznaczyć opcję chcę fakturę VAT i wypełnić dane.

4. Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem i w której są błędnie wpisane dane. Co mam zrobić aby otrzymać poprawioną fakturę?

W takiej sytuacji proszę odesłać nam źle wystawioną fakturę. Do faktury proszę dołączyć poprawne dane. Faktura zostanie poprawiona i odesłana z powrotem.

5. Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronie internetowej sklepu Siglo, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne. Staramy się proponować tak niskie ceny aby nie dało się znaleźć oferty tańszej i bardziej konkurencyjnej.

6. Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?

Sklep Siglo nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy. Jeżeli w sposób szczególny zależy Ci na takim rozwiązaniu to prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej.

7. Kiedy i w jaki sposób można zwrócić zamówiony towar?

Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań, to zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko, jeśli produkt nie był używany, oprogramowanie nie zostało skopiowane, a produkt nie został w żaden sposób zniszczony. Produkt należy odesłać na własny koszt dowolną firmą kurierską w oryginalnym opakowaniu, które również nie może być zniszczone. Do przesyłki należy dołączyć pismo informujące nas, że odstępują Państwo od umowy zakupu, dowód zakupu oraz numer rachunku bankowego, na jaki mają zostać zwrócone pieniądze.

8. Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie od nadawcy do odbiorcy. Należy natomiast w obecności kuriera dokonać sprawdzenia i otwarcia paczki, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności, sporządzany jest przez kuriera protokół rozbieżności, będący podstawą późniejszej reklamacji.

9. Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę?

Informacja o wyjściu paczki z naszego magazynu zostanie przesłana w e-mailu. Po otrzymaniu takiego e-maila należy spodziewać się dostawy następnego dnia roboczego w przypadku firmy kurierskiej, jeżeli chodzi o Pocztę Polską, jest to ok 1-4 dni roboczych.

10. Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?

Przy zamówieniach na sprzęt elektroniczny to oprócz paragonu/faktury dołączanej do każdego zamówienia, każdy produkt ma dołączoną kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi.

11. Bezpieczeństwo przesyłki ?

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwo dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Współpracujemy z wyspecjalizowanymi firmami kurierskimi, które gwarantują bezpieczną dostawę paczki bezpośrednio do Twojego domu lub pracy.
Klienci powinni jednak sprawdzić stan paczki i zamawianego produktu w obecności kuriera, jeśli zauważą niepokojące ślady zniszczenia czy wgniecenia paczki – BEZZWŁOCZNIE powinni ją rozpakować i SPISAĆ PROTOKÓŁ SZKODY w obecności kuriera. Tylko w takim przypadku reklamacja zostanie przez nas uwzględniona.

12. Czy muszę najpierw założyć konto w Państwa sklepie aby dokonać zakupów?

Aby móc kupować w naszym sklepie jak również korzystać z niektórych opcji należy się zarejestrować i założyć swoje konto. Można to zrobić przed dokonaniem zakupów naciskając na zakładkę “Moje konto” na stronie głównej lub podczas składania zamówienia. Po dodaniu wybranego produktu do koszyka i kliknięciu na przycisk “Złóż zamówienie”, otworzy się strona, na której również można dokonać rejestracji. Rejestracja polega na podaniu swojego adresu e-mail, na który będziemy wysyłać informacje o zamówieniach oraz, po wyrażeniu zgody, również informacje o promocjach, nowościach itp. Po podaniu adresu e-mail należy podać dowolnie wybrane hasło, które należy powtórzyć dwa razy dla pewności, że nie nastąpiła pomyłka przy jego wpisywaniu. Podany adres e-mail oraz hasło będą służyć do logowania się na naszą stronę w celu sprawdzenia historii zakupów.

13. Gdzie i jak mam dostarczyć uszkodzony produkt?

Jeżeli posiadasz kartę gwarancyjną producenta to zawiera ona listę autoryzowanych punktów serwisowych, gdzie może być serwisowany zakupiony produkt. Uszkodzony towar należy wtedy dostarczyć zgodnie z informacjami zamieszczonymi na takiej karcie. Niektóre artykuły (np. aparaty cyfrowe) posiadają gwarancję w systemie “door to door”. Oznacza to, że w przypadku awarii urządzenia należy skontaktować się za pomocą telefonu lub Internetu z punktem serwisowym. Wtedy serwis wysyła kuriera, który odbiera uszkodzony produkt. Naprawiony sprzęt dostarczany jest do klienta na koszt serwisu.

14. Proszę o potwierdzenie, czy gwarantują Państwo możliwość zwrotu przesyłki po uprzednim zapłaceniu za towar, jeżeli stwierdzę, że towar jest uszkodzony, wadliwy itp.?

Jeżeli w ciągu 24 godzin, po odebraniu paczki okazałoby się, że zakupiony produkt posiada wady fabryczne lub jest uszkodzony to natychmiast po zgłoszeniu takiego faktu do nas odbierzemy wadliwy sprzęt i po potwierdzeniu usterki lub wady, dostarczymy nowy wolny od wad. W przypadku, gdy sprzęt uległ uszkodzeniu mechanicznemu, należy zgłosić ten fakt jak najszybciej do firmy kurierskiej dostarczającej przesyłkę i sporządzić stosowny protokół szkody z kurierem, który doręczył paczkę.
Jeżeli okazałoby się, że produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań to zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko jeśli produkt nie był używany, oprogramowanie nie zostało skopiowane, a produkt nie został w żaden sposób zniszczony. Należy wtedy sprzęt odesłać do nas a my zwrócimy wartość sprzętu na podane przez Ciebie konto bankowe.

15. Nie otrzymałem karty gwarancyjnej producenta, mam tylko kartę wystawioną przez sklep Siglo, gdzie mam odesłać uszkodzony produkt?

Jeżeli dany produkt nie posiadał karty gwarancyjnej producenta, to razem z towarem otrzymałeś kartę gwarancyjną serwisu Siglo. Prosimy skontaktować się z naszą firmą a następnie należy dostarczyć produkt na adres:

Siglo.pl Sp z o.o.
ul. Trójkątna 1
54-114 Wrocław

16. Co powinienem dołączyć do produktu, który chce odesłać do serwisu gwarancyjnego?

Każdy towar należy dostarczyć razem z kompletem instrukcji, oprogramowania, kabli lub innych dołączonych akcesoriów – najlepiej w oryginalnym opakowaniu. W przypadku nie dostarczenia całego skompletowanego produktu serwis może wstrzymać realizację naprawy gwarancyjnej do czasu dostarczenia brakujących komponentów.

17. Na karcie gwarancyjnej jest podany tylko jeden adres punktu serwisowego, który jest znacznie oddalony od mojego miejsca zamieszkania czy muszę udać się do tego miejsca z uszkodzonym produktem?

W takiej sytuacji prosimy o skontaktowanie się telefoniczne z podanym punktem serwisowym, który przyśle do Ciebie swojego kuriera po uszkodzony sprzęt. Po naprawie lub wymianie na nowy zostanie on z powrotem odesłany do Ciebie. Koszty przesyłki pokrywa serwis danego producenta.

Formy płatności

Przy zakupach na stronie można płacić:
przelewem oraz “za pobraniem”.


Dostawa

Przesyłki kurierskie już od 15 zł.
Paczkomaty InPost 15 zł.
Czas dostarczenia przesyłki to średnio 24 godziny.

Kontakt

500 57 57 57
500 57 57 67

*pn.-pt. 9:00-17:00

Wszelkie prawa zastrzeżone przez © 2016.

N iespodzianka

podaj mi swój adres e-mail,
a otrzymasz

10

na pierwsze zakupy
w naszym sklepie!*

Rabat za zapis do
Newslettera

Otrzymaj 10 zł na pierwsze zakupy, a także szereg korzyści dostępnych tylko dla subskrybentów.


*rabat ważny przy zakupach na minimalną kwotę 200 zł.