Masz pytania? info@siglo.pl
Składaj zamówienia online bez zakładania konta!
Wystawiamy polskie faktury VAT 23%
W jaki sposób dostarczamy do Ciebie zamówienie?
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich DPD oraz Paczkomaty InPost.
Informacja o kosztach wysyłki:
Aby sprawdzić jaki będzie koszt dostawy Twojego zamówienia wrzuć produkt do koszyka, a następnie wybierz formę dostawy i płatności, pojawi się cena wysyłki.
Jeśli chcesz u nas zakupić więcej niż jeden produkt to NAPISZ DO NAS, wyliczymy dla Ciebie indywidualny koszt dostawy
UWAGA!
Sklep Siglo nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki przez firmy kurierskie. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail z informacją o zmianie statusu zamówienia na “przekazano do wysyłki”. Po zalogowaniu się na swoje konto można zobaczyć numer listu przewozowego.
Klienci powinni sprawdzić stan paczki i zamawianego produktu w obecności kuriera, jeśli zauważą niepokojące ślady zniszczenia czy wgniecenia paczki – bezzwłocznie powinni ją rozpakować i spisać protokół szkody w obecności kuriera. Tylko w takim przypadku reklamacja zostanie przez nas uwzględniona.
Przy zakupach na stronie można płacić:
przelewem oraz “za pobraniem”.
Przesyłki kurierskie już od 15 zł.
Paczkomaty InPost 15 zł.
Czas dostarczenia przesyłki to średnio 24 godziny.
Apple
Samsung
Xiaomi
Huawei
Honor
Motorola
Caterpillar
LG
Nokia
Google
OPPO
Oneplus
Realme
Meizu
500 57 57 57
mail: info@siglo.pl
*pn.-pt. 9:00-16:00
Wszelkie prawa zastrzeżone przez siglo.pl © 2025.