x

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Ogólne warunki gwarancji

Warunki Gwarancji

Obowiązują od 01.01.2018r.

Poniższe warunki gwarancji dotyczą jedynie produktów, które nie posiadają gwarancji udzielanej przez producenta. Sprawdź zakładkę “Gwarancja” w wybranym produkcie, żeby zobaczyć jaką gwarancję posiada.

§ 1 GWARANCJA Siglo.pl- OKRES i ZAKRES OBOWIĄZYWANIA.

1. Gwarantem jakości produktów jest CXG Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, KRS: 0000530277, NIP: 8992759553, , prowadząca sklep internetowy pod nazwą handlową Siglo.pl, dostępny w domenie siglo.pl, z którym Klienci mogą się kontaktować pod adresem mailowym info@siglo.pl oraz numerem telefonu 500 575757.

Adres serwisu: Siglo.pl Trójkątna 1, 54-114 Wrocław

2. Gwarancja jakości Siglo.pl udzielana jest na okres 24 miesięcy od daty zakupu.
3. Gwarancja jakości udzielana przez Siglo.pl obowiązuje na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Okres gwarancji dla konkretnego produktu podany jest w karcie produktu w rubryce GWARANCJA.

§ 2 TRYB ZGŁASZANIA REKLAMACJI Z TYTUŁU GWARANCJI.

1. W celu zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji należy wypełnić formularz reklamacji dostępny na naszej stronie: zgłoszenie wady http://siglo.pl/rma.html .
2. Sprzęt po wypełnieniu formularza należy wysłać do oddziału Siglo.pl mieszczącego się we Wrocławiu tj. Siglo.pl ul. Trójkątna 1, 54-114 Wrocław.
3. Zgłoszenie wady powinno nastąpić niezwłocznie po stwierdzeniu usterki, a samo dostarczenie towaru powinno nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia wady produktu. Przekroczenie ww. terminu może spowodować utratę gwarancji.
4. Używanie uszkodzonego sprzętu powoduje utratę gwarancji.
5. Przesłany produkt powinien zawierać: oryginalne opakowanie, dokumentację, kable i inne elementy dostarczone pierwotnie wraz z zakupionym produktem (komplet akcesoriów).
6. W przypadku gdy reklamowany produkt zabezpieczony jest hasłem, Klient zobowiązany jest do udostępnienia hasła do celów serwisowych.
7. Reklamowany produkt należy uwolnić z wszelkich blokad oraz kont przypisanych do urządzenia (np. konto Google, konto Xiaomi)

§ 3 SPOSÓB I TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI Z TYTUŁU GWARANCJI

1. Reklamacje z tytułu gwarancji będą rozpatrywane poprzez naprawę lub wymianę towaru na nowy wolny od wad. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany towaru na nowy wolny od wad, reklamacja rozpatrzona zostanie poprzez zwrot ceny zakupionego produktu. Wybór rozliczenia reklamacji z tytułu gwarancji zależy tylko i wyłącznie od Gwaranta.
2. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego Siglo.pl przyjmuje dzień otrzymania przesyłki przez magazyn serwisowy mieszczący się na ul. Trójkątnej 1 we Wrocławiu. Termin rozpatrzenia reklamacji przez Siglo.pl wynosi do 30 dni roboczych od chwili przyjęcia towaru.
3. Błędny adres nadania może skutkować wydłużonym czasem rozpatrzenia reklamacji.
4. W przypadku przyjęcia produktu warunkowo, czas naprawy może zostać wydłużony do 60 dni roboczych.
5. Termin 30 lub 60 dni dotyczy rozpatrzenia gwarancji. Naprawa może przekroczyć ten czas w momencie, kiedy do naprawy niezbędnym jest sprowadzenie trudno dostępnych części.

§ 4 UTRATA GWARANCJI

1. Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają w przypadku gdy:
a. serwis stwierdzi ingerencję w sprzęt przez osoby nieuprawnione (naruszone plomby itp.);
b. uszkodzenie produktu powstało w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta materiałów eksploatacyjnych;
c. uszkodzenie towaru powstało wskutek zdarzeń losowych (powódź, pożar itp.);
d. serwis stwierdzi uszkodzenie mechaniczne, chemiczne lub termiczne;
e. usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.

2. Gwarancji nie podlegają towary, których jedyną wadą jest niekompatybilność.

§ 5 PRZEPISY KOŃCOWE

1. Siglo.pl nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych, które znajdują się na dyskach i innych nośnikach dostarczanych do Serwisu Siglo.pl. Klient jest zobowiązany przed przekazaniem reklamowanego produktu do naprawy, zabezpieczyć wszelkie dane, zdjęcia itp.
2. Gwarancja na dołączone do produktów akcesoria (np. ładowarki, zasilacze, słuchawki) wynosi 6 miesięcy od daty zakupu.
3. Klient po otrzymaniu naprawionego towaru po procesie reklamacyjnym ma obowiązek zgłoszenia wszelkich uwag dotyczących otrzymanego produktu w ciągu dwóch dni od momentu otrzymania towaru.
4. W przypadku zgłoszenia reklamacji, która nie znajdzie potwierdzenia, Siglo.pl zastrzega sobie możliwość obciążenia reklamującego kosztami ekspertyzy oraz transportu produktu.
5. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszych warunkach Gwarancji mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
6. Sklep Siglo.pl nie odpowiada za straty powstałe w wyniku niemożności korzystania ze sprzętu będącego w naprawie.
7. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Siglo.pl – importer i sprzedawca sprzętu GSM

Siglo to sprawdzony importer i sprzedawca smartfonów, tabletów oraz akcesoriów GSM. W naszym sklepie znajdziesz ochronę dla ekranu swojego urządzenia, etui, słuchawki, karty pamięci oraz najnowsze modele telefonów popularnych producentów.​​​​​​

Krótki czas realizacji, najnowsze modele smartfonów

Wiemy, jak ważne są wygodne zakupy, dlatego dokładamy starań, by realizacja zamówień przebiegała sprawnie i szybko. Możesz korzystać z serwisu, używając indywidualnego konta lub jako gość. Na każdym etapie zakupów, zapewniamy możliwość sprawdzenia ich statusu. Poinformujemy Cię również o przygotowaniu i nadaniu paczki oraz udostępnimy numer listu przewozowego do jej swobodnego monitorowania.

Jako renomowany importer smartfonów i akcesoriów GSM, dbamy o to, aby nasza oferta była jak najbogatsza i odpowiadała zapotrzebowaniom Klientów. Znajdziesz u nas popularne modele telefonów, w tym między innymi sprzęt marki Apple, Samsung, LG, Huawei czy Xiaomi. 

Na bieżąco analizujemy rynek i aktualizujemy ceny. W katalogu umieszczamy tylko te urządzenia, które są godne polecenia,
a większość produktów dostępnych jest od ręki. Dzięki temu czas realizacji wynosi w większości przypadków 24 h.

Smartfony i tablety z fakturą 23% VAT

Za zakupy w Siglo.pl zapłacisz tak, jak lubisz – za pośrednictwem płatności elektronicznych, przy odbiorze, przelewem
z przedpłatą, a nawet na raty. Na każdy towar wystawiamy paragon i jeśli potrzebujesz – również fakturę VAT. Wystarczy tylko, że zaznaczysz chęć otrzymania takiego dokumentu, podczas składania zamówienia.

Jako jedni z niewielu na polskim rynku, oferujemy faktury VAT 23% na smartfon czy tablet. To doskonała opcja dla firm, które potrzebują skompletować swoje zaplecze technologiczne. Jeśli szukasz idealnego sprzętu dla biznesu, sprawdź ofertę Siglo. Kupując u nas smartfon czy tablet, swobodnie odliczysz 23% VAT.

Gwarancja jakości telefonów i akcesoriów

Za naszą marką stoją ludzie, którzy mogą pochwalić się wiedzą oraz długoletnim doświadczeniem w zakresie nowych technologii
i sprzętu elektronicznego. Nieustannie analizują oni oferty światowych producentów i wybierają te urządzenia, które cechuje wysoka jakość i niezawodność.

Pracują u nas specjaliści i pasjonaci, którzy śledzą nowości i uważnie przyglądają się osiągom czy specyfikacjom sprzętowym. Dzięki temu, w naszym katalogu znajdziesz sprawdzone smartfony, tablety i akcesoria tylko uznanych firm. Ponadto, każdy sprzęt analizujemy i testujemy w taki sposób, by mieć pewność, że oferujemy to, co najlepsze. Stawiamy na najwyższą jakość zarówno urządzeń, jak i obsługi. Doceniły to już tysiące zadowolonych Klientów.

Oferowany przez nas sprzęt pochodzi tylko z oficjalnej dystrybucji. Dzięki temu masz pewność, że dostaniesz oryginalny, fabrycznie nowy i w pełni sprawny towar. Zapewniamy gwarancję oraz dołączamy instrukcje obsługi. Dbamy również o przebieg przesyłki, dlatego paczki ubezpieczamy do ich całkowitej wartości. W Siglo masz kontrolę nad zakupami i pełne poczucie bezpieczeństwa – to udane zakupy bez ryzyka.

Pomożemy wybrać produkt przystosowany do Twoich potrzeb

Na każdym etapie zamówienia możesz liczyć na pomoc naszych fachowców. Zadzwoń lub wyślij wiadomość, by uzyskać odpowiedź na nurtujące Cię pytanie. Możesz również skontaktować się z nami, by uzyskać poradę, dotyczącą sprzętu. Skorzystaj
z wiedzy i doświadczenia specjalistów i wybierz najlepszy smartfon czy tablet.

Współpraca B2B – skontaktuj się z nami

Wiemy, że potrzeby Klientów są różne, dlatego w Siglo.pl wychodzimy naprzeciwko oczekiwaniom również przedsiębiorców. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, by uzyskać informacje o możliwej współpracy.

Formy płatności

Przy zakupach na stronie można płacić:
przelewem oraz “za pobraniem”.


Dostawa

Przesyłki kurierskie już od 15 zł.
Paczkomaty InPost 15 zł.
Czas dostarczenia przesyłki to średnio 24 godziny.

Kontakt

500 57 57 57
mail: info@siglo.pl

*pn.-pt. 9:00-16:00

Wszelkie prawa zastrzeżone przez © 2020.

N iespodzianka

podaj mi swój adres e-mail,
a otrzymasz

10

na pierwsze zakupy
w naszym sklepie!*

Rabat za zapis do
Newslettera

Otrzymaj 10 zł na pierwsze zakupy, a także szereg korzyści dostępnych tylko dla subskrybentów.


„Oświadczam, iż ukończyłem/am 16 rok życia i zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez sklep Siglo.pl, CXG sp. z o.o., ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, NIP: 8992759553, w celu wysłania newslettera. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Więcej...

*rabat ważny przy zakupach na minimalną kwotę 200 zł.

archiwum