x

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Najczęściej zadawanie pytania

Czy wystawiacie faktury vat 23%?

Tak, jesteśmy polskim sklepem, który wystawia faktury oraz paragony imienne z vat 23%.

Czy towar wysyłacie z Polski?

Wszystkie zamówienia wysyłane są z naszego magazynu głównego we Wrocławiu.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

- Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
– O każdym etapie informujemy również drogą mailową

Gdzie znajdę fakturę?

Fakturę lub paragon imienny dołączamy w przesyłce z towarem

Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

Dostępność towarów w magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.

W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

Procedurę reklamacyjną można zgłosić przez formularz reklamacyjny na stronie: https://siglo.pl/rma.html

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Zwrot zamówienia można zgłosić przez formularz reklamacyjny na stronie wybierając „zwrot konsumencki”, jako powód zgłoszenia: https://siglo.pl/rma.html

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie? Skontaktuj się z nami: info@siglo.pl

Formy płatności

Przy zakupach na stronie można płacić:
przelewem oraz “za pobraniem”.


Dostawa

Przesyłki kurierskie już od 15 zł.
Paczkomaty InPost 15 zł.
Czas dostarczenia przesyłki to średnio 24 godziny.

Kontakt

500 57 57 57
mail: info@siglo.pl

*pn.-pt. 9:00-16:00

Wszelkie prawa zastrzeżone przez © 2022.

archiwum